Ninaitwa Andrea

En blogg om när jag var i fält i Kenya.

Snabbt inlägg

Publicerad 2013-11-09 16:55:05 i Allmänt,

Hej hej! 
Den senaste veckan har varit ganska seg, pga att det har varit springtide och regn så har vi inte kunnat jobba i Kanamai (sikten är för dålig), så vi hade tre dagar då vi bara har stått och stampat. Så de senaste två dagarna har vi varit i mombasa marinepark (där är sikten bättre trots spring) och jobbat. Det är ganska skönt att vara i mombasa marine park, vi klär på oss allt hemma och går ner till stranden där vår båt väntar. Från vår ytterdörr tills att vi är i vattnet tar det max 20 min. Bara själva restiden i bil till Kanamai är en halvtimme. 
Jag kan uppdatera lite mer sen när jag har tid, även om vi inte jobbade under tre dagar så fanns det fortfarande en del att göra...
 
 
// Andrea

Kommentarer

Postat av: Mormor

Publicerad 2013-11-09 21:02:34

Skönt att du mår bra och att allt flyter på med det flytande jobbet.
PPOMK
Mormor

Postat av: Ull

Publicerad 2013-11-09 21:47:18

Ja, du verkar ha flyt :-)

PPOMK

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

Studerar marinbiologi, jobbar som guide och lärarvikarie.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela