Ninaitwa Andrea

En blogg om när jag var i fält i Kenya.

Kött

Publicerad 2013-11-12 05:30:04 i Allmänt,

Igår så lyxade vi till det med grillat, Brian (Johannas pojkvän) är här på besök och han tycker att vi äter alldeles för lite kött. Det var jättgott, men jag vaknade mitt in natten av att jag hade fruktansvärt ont i magen. Det värsta har gått över nu, men mår fortfarande dåligt. Så vi ställer in fältdagen som vi skulle ha idag. Irriterande, men jag skulle inte må bättre av en dag i vattnet. Ska försökte sova lite nu (hade svårt att sova i natt  och hoppas på att jag mår bättre när jag vaknar.
 
//Andrea

Kommentarer

Postat av: Ull

Publicerad 2013-11-12 07:31:04

Bra att du tar det lite lugnt och vilar! Hoppas att du kryar på dig snabbt! Det kan ju bli så om man inte ätit kött på länge.

Sköt om dig!

PPOMK

Postat av: Mormor

Publicerad 2013-11-12 09:56:11

Lilla gumman, hoppas att du når bättre nu! Ta det lugnt.
PPOMK
Mormor

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

Studerar marinbiologi, jobbar som guide och lärarvikarie.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela