Ninaitwa Andrea

En blogg om när jag var i fält i Kenya.

Watamu

Publicerad 2013-12-02 13:39:05 i Allmänt,

I morgon gör vi våra sista transekter i Watamu! Internet är lite bättre nu, men jag kan uppdatera lite mer när jag är hemma i Mombasa. Öronen är bra, jag simmar med öronproppar, och förkylningen är nästan borta. Jag har fortfarande lite problem med att dyka ner, bihålorna gör ont då. Men det blir bättre och bättre för varje dag som går.

Här där vi bor så är det inte bara bordsbön, utan varje söndag är det också bibelstudier och prat om gud. Men det går att undvika. Annars är det fint här, vi är verkligen omgivna av naturen och det finns apor, krabbor, geckos och cikador överallt.

// Andrea

//Andrea

Kommentarer

Postat av: Mormor

Publicerad 2013-12-02 20:14:38

Så skönt att du är bättre och att ni har kunnat fullfölja kartläggningen av havsbotten. Det tycks vara ett bra ställe att bo på i Watamu, inget flams, mormor är nöjd.På fredag lär det komma snö här,då blir det lite ljusare - nu är det bara adventsstjärnor och granbelysning som kämpar mot vintermörkret. Vi längtar efter dig!
PPOMK
Mormor

Postat av: Ull

Publicerad 2013-12-03 04:31:28

Ja, jätteskönt att du mår lite bättre! Och att du kunnat jobba på.

PPOMK

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Andrea

Studerar marinbiologi, jobbar som guide och lärarvikarie.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela